Terug

  • Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
  • Altijd gratis verzending!
  • Laagste prijs garantie!

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Klantenservice

1.1 Hoe neem ik contact op met Happyladers?

Wil je contact met ons opnemen? Dat kan! Hieronder vind je alle mogelijkheden:

  • Vul het contactformulier in op onze klantenservice pagina
  • Stuur een e-mail naar [email protected]

1.2 Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is 7 dagen in de week bereikbaar tussen 9:00 uur en 20:00 uur. Binnen deze openingstijden staat onze klantenservice jou te woord en proberen we zo snel mogelijk (op werkdagen binnen 24u) te reageren op e-mails en chatberichten.

 

Openingstijden klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 20:00u
Zaterdag & zondag: 10:00 - 20:00u

2. Verzending & bezorging

2.1 Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Bestel je voor 17:00 op werkdagen, dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag geleverd. 

Besteld vóór 17:00 uur op | Bezorgd in Nederland op |

Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag 

Besteld vóór 17:00 uur op | Bezorgd in België op |

Maandag | Woensdag |
Dinsdag | Donderdag |
Woensdag | Vrijdag |
Donderdag | Zaterdag |
Vrijdag | Dinsdag |
Zaterdag | Woensdag |
Zondag | Woensdag 

2.2 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Brievenbuspakket zonder track & trace

Onze standaardverzendoptie is een brievenbuspakket zonder Track & Trace, je hoeft hierdoor niet thuis te zijn voor de aflevering, handig! Past je bestelling niet door de brievenbus? Dan wordt je bestelling bij deze verzendoptie automatisch als normaal pakket met Track & Trace verzonden. Deze verzendoptie is standaard gratis. Onze pakketten worden standaard via PostNL bezorgd.

2.3 In welke landen kan mijn bestelling worden bezorgd?

Happyladers.nl bezorgt bestellingen in Nederland en België. Het is niet mogelijk om bestellingen naar adressen in andere landen te laten versturen.

2.4 Zijn er verzendkosten?

Bij Happyladers.nl rekenen wij geen verzendkosten. Alle bestellingen worden gratis verzonden. 

2.5 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Alle bestellingen geplaatst op Happyladers.nl worden binnen een korte periode ingepakt, daarom is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren zodra deze is betaald. Verkeerd bestelde producten kunnen daarom binnen 14 dagen naar ons worden geretourneerd. Heb je verkeerde adresgegevens ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk met ons op, zodat wij de adresgegevens kunnen wijzigen. Let op: als het pakket is verzonden, kunnen ook wij geen aanpassingen meer maken. 

3. Producten

3.1 Zijn jullie laders origineel?

Onze opladers zijn 100% origineel en kan je dus zonder zorgen gebruiken!

Wij kopen onze originele opladers direct in bij de fabrikant in grote getallen (bulk). Hierdoor besparen wij veel geld en bestel je voor een lage prijs een originele  oplader. De opladers worden niet geleverd in retailverpakking, omdat wij deze inkopen in bulk. Dit houdt in dat de iPhone opladers niet in een verpakkingsdoosje zitten, maar alleen in beschermend plastic. En hiermee bespaar jij dus geld!

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Happyladers.nl 8,2 / 10 - 135 Reviews @ Trustpilot