Terug

  • Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
  • Altijd gratis verzending!
  • Niet goed? Geld terug!

Garantie & klachten

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Graag verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht kenbaar te maken per mail aan: [email protected]

Wij nemen alle klachten zeer serieus en zullen binnen 24 uur uw klacht in behandeling nemen. U mag ook een reactie verwachten binnen deze 24 uur.

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box